Solo non si vedono i due leocorni

Torna pure la famiglia Partridge.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LOiKa51ll-k[/youtube]

The Partridge Family” is back. Reveille and Geffen Records have partnered with original “Partridge” format rights holder Sony Pictures TV to develop a modern version of the 1970s series. Jeff Rake (“Cashmere Mafia”) is aboard to pen the project, which is being pitched around town this week. Insiders said a network deal was imminent. Rake would exec produce with Reveille execs as well as Interscope-Geffen-A&M chairman Jimmy Iovine and Geffen Records chairman Ron Fair. Details surrounding the scripted remake are thin, but insiders said the show will take a tongue-in-cheek, modern-day approach to the original series.

Idea to revive “Partridge Family” came from discussions between Fair and Reveille managing director Howard Owens on ways they could develop a family show centered around the music business. “We decided to take a shot at acquiring the original rights and resurrecting the show with a new spin,” Fair said. Given all the changes in the music industry, Fair said the new “Partridge Family” won’t look much like the original. “We’re not going to be caught up in nostalgia,” Fair said. “The original was a great touchstone — our goal is to use it and spring forward from it.”

The original “Partridge Family” ran on ABC from 1970-74. An animated Saturday morning version, “The Partridge Family 2200 AD,” aired on the net in 1974. More recently, VH1 turned “The Partridge Family” into a 2004 reality show. “In Search of the Partridge Family,” which featured original cast members Shirley JonesDavid Cassidy and Danny Bonaduce as mentors, was used to cast pilot “The New Partridge Family” (which also featured French Stewart as a new Reuben Kincaid). A series wasn’t ordered, however.

 

Abbonati al

Dal 2010 gli articoli del Post sono sempre stati gratuiti e accessibili a tutti, e lo resteranno: perché ogni lettore in più è una persona che sa delle cose in più, e migliora il mondo.

E dal 2010 il Post ha fatto molte cose ma vuole farne ancora, e di nuove.
Puoi darci una mano abbonandoti ai servizi tutti per te del Post. Per cominciare: la famosa newsletter quotidiana, il sito senza banner pubblicitari, la libertà di commentare gli articoli.

È un modo per aiutare, è un modo per avere ancora di più dal Post. È un modo per esserci, quando ci si conta.

Abbonamento mensile
8 euro
Abbonamento annuale
80 euro

Un commento su “Solo non si vedono i due leocorni

  1. Pingback: Creatività [in campagna elettorale] ( Resto del mondo politica ) - Il blog di Marcello Saponaro

Commenti chiusi